2010-10-28

Lite agility och inkallningsframsteg:)!

Nu är kurserna i agility slut för i år men jag har redan anmält mig till nästa kurs med Gloria. Agilityn har gjort jättemycket för mig och Gloria allra helst när det gäller inkallning:). Nu kan jag äntligen, äntligen släppa henne utan att hon sticker så fort hon får chansen. Jag får dock vara mycket uppmärksam på omgivingen då det kryllar av rådjur och älgar på den här ön. Jag gick en kort promead här om dagen och då stötte vi på 5 rådjur på en sträcka som var ca 4km. Det är i det mesta laget tycker jag. I dessa lägen önskar jag att jägarna här omkring kunde skjuta av lite fler rådjur och jag som tycker dom är så vackra men för många:(. Så det gäller att ha ögonen med sig så den fina inkallningen inte blir förstörd så som vi har tränat och kämpat.
Tror att att Glorias andra löp har påverkat en del också då hon har mognat mycket de senaste månaderna men hennes utseende är fortfarande valpigt. Det är många som tror hon är yngre än vad hon är.

Här kommer lite bilder:
Tjo va det går!

Däcket är kul

Klara, färdiga, gå

Inte lätt att vänta på startsignal

Gos:)

Bästisar i solen

Gloria älskar att springa

I brist på leksaker så tar man vad man har en ikeapåse som matte burit tvätt i!

Gloria och hennes nya leksak hihi!

Min snygga tjej!

Mysa i solens varma strålar
Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Vilka godingar du har!! Både två och fyrbenta!!! Man blir varm i hjärtat av att se dem! <3

    SvaraRadera