2010-12-26

Mysig julhelg!

Vi har haft en underbar jul med goa stunder med familj och god mat. Vi har även hunnit med lite mysiga promenader i snön och igår åkte vi upp hela familjen till stallet. Jag red på min fina Sara och Thomas och Leon gick med hundarna.
Gloria är julfin på promenaden på julafton!

Mysigt att gosa hos mormor när man busat med kusinerna.
 Familjepromenix vid stallet
Thomas, Leon och Gloria. Pållarna Conny och Foxen i bakrunden.

Stallhunden Zelia som sprang så fint vid mig och Sara hela vägen.


Min fina nordistant som är 21 år gammal, det kan man inte tro när man ser henne:). Pigg som en unghäst är hon också.


Glada tjejer

Jag och Sara tar en härlig galopp i snön

Mina fina killar hälsar på Sara

Calle vill också gosa:)
 Vi har haft en liten busig tomte hemma hos oss;)
Busiga tomten:)
 Sen blev det åktur i nya pulkan och hundarna skutta i snön.
Gloria kommer spingades när matte ropar

Vackert

Glad liten kille i pulka

Tittut

Mina busiga tjejer

God jul allihop från oss:)

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Å så härligt det ser ut att rida i snön!! Alla bilder är så vackra och det ser verkligen ut som en underbar julhelg - en vit jul!!!
    Vi vill gärna få besök framöver.. Ska kolla upp vilka datum du skickade till mig!!!
    Ida vill säkert busa med Gloria! :D
    Kramar!
    Madelene

    SvaraRadera