2011-01-12

Kärt återseende!

Idag blev Gloria jätteglad när mamma kom med Cleo och Ebba. Mamma har varit julledig och då kommer hon ju inte med hundarna. Jag har dom medans hon är på jobbet och Gloria och Cleo är bästisar och busar så fort dom får chansen och nu är det ca tre veckor sedan som dom var här sist så det blev ett kärt återseende:).
Bästisar, lugna en stund och myser
Jag bestämde att det fick bli en tidig promenad så dom inte skulle riva huset med sitt bus. Bättre att springa av sig ute.

Nosar ihop

Hej då matte, vi drar!

Cleo kommer som en oljad blixt när matte ropar

Mitt fina gäng

Jag tränar Gloria varje gång vi är ute. Här tränar vi stanna och det gick galant, hela uppmärksamheten på matte. Vacker är hon också min fieldtjej

Sitt kvar

Gloria hit. Min duktiga tjej. Nu kommer hon 8/10 gånger när jag ropar så ibland åker linan av men den är bra att ha att trampa på när hon vill pipa iväg;).Känns ändå bra att få en klockren inkallning innan linan åker bort permanent. Det kryllar ju av vilt på den här ön.
Sen var det mys inne. Bästa tiden när man kommer in i värmen och hundarna och Leon är nöjda och glada:).
Busungen

Puss på dig kompis

Hmmm känns som något inte stämmer på den här bilden;)
Ha det gott i vintern!

1 kommentar:

  1. Så härligt för hundkompisarna att få busa loss tillsammans! Leon ser inte riktigt lika nöjd ut som han brukar på sista bilden.. det är väl det som inte stämmer! ;)

    SvaraRadera