2010-11-22

Invigt nya mobilens kamera

Här har det varit lugnt med aktiviteter då jag har haft inflammation i ryggen:(. Det har mest blivit lugna promenader. Gloria har fått spåra som aktivitet och det älskar hon och är himlans duktig men ibland går det lite väl fort och då slarvar hon. Gloria tycker livet är härligt nu när hon får springa utan koppel. Det går bättre och bättre för varje dag. Hon spårar efter alla skogens djur och tar stora svängar men har stenkoll på vart jag är någonstans och kommer alltid springandes när jag kommer för lång bort. Hon är ju världens största mattegris, min lilla goa tjej:).

Jag har köpt ny mobil och tagit lite kort. Tycker dom blev himla bra:)!
Vackra tanten Zelia

Fin profilbild på Cleo

Söta fieldtjejen

Bästa hästen Sara

Världens sötaste bebis
Ha det härligt!

1 kommentar:

  1. Oh, fantastiska bilder - som alltid!!! :D
    Krya på dig får jag också säga!!!
    Kram!
    Madelene

    SvaraRadera