2010-11-10

Snö

Här är alldeles vitt ute. Snö överallt:)! Vi har varit ute och busat i snön, Gloria älskar snö. Hon skuttar, pulsar och kör nosen igenom den och bara trivs. Leon tittade med stora ögon på allt det vita. Det var ju en väldans massa snö när han föddes i januari men då var han så liten, så liten.

Jag kan nu ha Gloria lös på säkra ställen och det är så kul för både henne och mig:). På ett ställe fick hon upp ett spår och sköt iväg som en raket. Jag tjoade och försökte med olika roliga leksaker men hon hade en massa ludd i öronen;). Lite rådvillig röt jag till att -nä du Gloria dit får du inte gå. Förvånat tittade hon upp och tittade på mig. Det är ju inte så ofta som jag blir arg på henne. Hon vände tvärt och kom tillbaka till mig. Det var en stor belöning för matte som nu vet att det går att bryta Gloria mitt i spårartagen:).

Här kommer lite snöfyllda bilder:
Vad kan det finnas under all snö?

Älskar att springa på stora ängar

Ibland kan man vara stilla och se vacker ut i allt det vita

Snöig Gloria

En förundrad liten kille:)
 Sen var det bara att gå in och mysa i värmen och busa förståss. Det finns gott om busenergi hos mina älsklingar:)!
Vänner delar på allt, även leksaker!

BusGloria!
Ha det gott i snöyran!

1 kommentar:

  1. Så fint med snön och jag kan tänka mig att lyckan är stor hos hundarna och Leon!! Här "bidde det ingenting" bara lite blask på fönsterrutorna och på marken som försvann lika snabbt som det kom.
    Ser fram emot att träffas!

    SvaraRadera