2011-03-28

Nyfriserad hund

Igår var det dax för trimmning av min busfia Gloria. Det brukar ta en bra stund och under högljudda protester;). Vet inte vad som har tagit åt min lilla bruna hund för hon satt som ett litet ljus alldeles stilla  i över en timme och lät mig klippa i lugn och ro. Kan det hända att min barnsliga tjej håller på att bli lite av en lady;). Barnslig är hon men visar tecken på mognad.
Före bild...otrimmad

Halvfärdig och åhhh så tråkigt tycker Gloria

Färdig och Gloria nästan somnar av tristess;)

Bus efter att hon varit en sån duktig tjej

En snygg liten lady

Man blir trött av att bli vackrare. Prinsessa på kudde

En till prinsessa på kudde

En prins som sover tuppis och ligger i sin säng på ett sätt som bara mycket trötta prinsar kan göra;)
Idag har vi varit ute och njutit i solen och gått promenad!
Min prins

Bushundarna

Nej, nej,nej säger Leon till hundarna när dom busar och hötter med sitt lilla pekfinger. Hundarna får inte busa inomhus och det lärde han sig fort att när dom börjar busa inne springer han och säger nej, nej, nej precis som mamma gör. Ute får dom busa men det tycker inte Leon;). 

Hundar som njuter av vårens alla dofter

Soldyrkaren Zelia

En fieldtjej som ligger och trivs i solen
Ha det så gott!

1 kommentar:

  1. Å så fin Gloria blev!!! Skönt att en viss mognad infinner sig hos henne.. ;)
    Men, så gullig Leon är när han sover på tvären!! Annars med förstås!!

    SvaraRadera