2011-04-29

Förkyld!

Blä, jag har gått och blivit förkyld med allt som hör därtill:(. Det enda som jag sluppit är feber och det är ju skönt.

Hundarna fick komma ut en tur borta hos mamma och det busades och sprangs på ängarna, skönt för mig som kunde lunka i sakta mak och bara njuta av synen av fria och lyckliga hundar. Sen vilade vi en stund i solen, eller rättare sagt jag och Cleo njöt av solen medans Gloria sprang som vanligt och busade. 
Gloria kommer skuttandes med flaxande öron.

Kommer matte!

Cleo sitter hos mig och myser i solen.

Gloria kom efter en stunds nosandes efter sorkar som det kryllar av på ängen utanför mammas hus. Man blir trött och varm av att gräva efter sorkar;).
Ha en mysig helg!

1 kommentar:

  1. Stackars dig som blivit förkyld.. hoppas på snabbt tillfrisknande!! :-)
    Cleo är söt - precis som Gloria förstås!

    SvaraRadera