2011-04-30

Vacker utsikt!

Idag gick vi upp på berget bakom vårat hus och tittade på den vackra utsikten.

Söta busungen

Gloria

Utsikten

Sitter fint

Mina killar och Zelia
Sen gick jag och hundarna en tur i skogen medans pappa och Leon gick hem och spelade fotboll på gräsmattan istället.
På turen i skogen träffade vi på en älg men som tur var så var det bara jag som såg den och den såg inte oss heller. Den traskade lugnt uppåt berget och jag gick raskt vidare och tänkte att det var väldans skönt att jag slapp hysteriska hundar och att jag fick koppel på dom utan att det uppstod några älgjakter.

Ha det gott och njut av våren!

2 kommentarer:

  1. Härligt med utsikt!! :)
    Älgar vill man helst inte jaga så här års!! :)

    SvaraRadera
  2. Fin utsikt! Ja, man får vara glad de gånger man hinner se det vilda innan hundarna, dom drar nästan omkull en !

    SvaraRadera