2011-05-04

Mys!

Idag lyser solen igen och det börjar bli varmt ute. Imorse när jag gick ut med hundarna var det frost ute och bara 0-gradigt, brrr.
Igår var det mycket varierande väder med snö, regn, hagel och sol om vart annat. Jag försökte att gå ut några gånger men fick strax springa in igen med hundarna och Leon. När mamma kom på eftermiddagen fick hon vara med Leon och de hundar som inte gillar snö och hagel medans jag och Gloria gav oss ut på en stilla cykeltur då jag fortfarande är förkyld. Det var sol när vi gav oss iväg sen kom regnet och sen hagel sen blev det sol igen:).
Igår var vi mest inne och det är ju mysigt det också.
Leon gosar med Gloria

Klappar fint, han är så go och snäll med hundarna.

Sötnos!

Gloria sover gott i mattes knä.

Puss!

Bästisar!
I måndags kunde vi dock vara ute. Då blev det plantering av blommor och sparka fotboll.
Trädgårdsmästare

Kul att sparka boll

Snygging

Jag och Leon har precis kommit hem efter vi varit och hämtat Ebba och Cleo. Gloria är överlycklig.

Trött hund efter bus och spring.

Vackra tjejer!
Det var allt för idag! Hej hopp i solen!

1 kommentar: